⬇ Där kan du komma till min..

20 juli 2012

Dumlekakor.. :)

Nu har jag bakat dumlekakor, ätit lite schnitzel och så. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Kolla lite utbytesbloggar kanske, det e alltid roligt! Ska se till att länka alla bloggar jag följer så snart som möjligt.
Tänkt på en sak o det e helt sjuukt.. hon här sitter på planet till New York eller är framme , medans många andra inte fått sina placeringar än. Men det är väl så det är antar jag. Men jag hoppas att alla som inte fått placering än kommer bli supernöjda. Det kommer bli helt grymt att följa deras år i USA.
Meen nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Och angående det där med att jag flyttade fram mitt USA-år ett år. Ja, jag hade gått på intervju, fått hem massa papper med information o.s.v. MEN man kan fortfarande hoppa av när man gjort det. Det är när första betalningen är betald som man har accepterat sin plats.

Harre gött!

Mina mumsiga dumlekakor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar