⬇ Där kan du komma till min..

26 juli 2012

Zzzzzzzz Zzzzzzz

I söndags när jag precis hade vaknat o gått nerför trappan för att äta frukost så kommer mamma o säger att Sandra vill prata med mig så jag tog hennes mobil (min e sönder just nu..) o snackade med Sandra. Hon frågade om jag ville komma till henne i VARBERG (lite mer än 1h 30min härifrån) den dagen. "Pigga" och underbara jag sa ju såklart ja o började planera en finfin tågresa när mamma kommer o säger att hon kan köra mig. Underbaraste mamman, check! Så jag o Sandra sov i hennes husvagn 2 nätter i Varberg och hade det väldigt mysigt, cyklade bland annat 2 mil och köpte mumsmums kladdkaka och sprutgrädde. Vi var också med en tjej som heter Jessica från Göteborg (trevlig tjej).
Sen på tisdag hämtade mamma oss och det blev också en liten tur till Ullared o mums thaibuffe efter det. Riktigt roliga dagar. Idag (igår) så har jag packat för att åka till Dalsland med min gamla extramamma, hennes man och min halvsyster. (Min syster ska ju givetvis också med) Kommer bli riktigt kul, kommer sedan hem på onsdag för att packa för att åka till Gotland på torsdagen och vara där en vecka med mamma, extrapappa, annan halvsyster och min helsyster (haha om man nu säger så..) Så det blir mycket packande.. Vet inte riktigt hur det ska gå till, men det löser sig.
Kommer nog inte ta med mig datan till Dalsland så uppdaterar när jag kommer hem igen kanske. Vill inte blogga alldeles för mycket innan USA hehe,,

Ska FÖRSÖKA sova nu,, min extrapappas mamma är här o sover i rummet intill o hon snarkar seriöst som en TRAKTOR. "Go"natt!


Vår goa kladdkaka!


Min enormt goda middag idag, sallad in my heart.

1 kommentar:

  1. Hej jag åker till USA 13/14 skulle du kunna länka mig så kan jag länka dig tillbaka? :)
    Mitt namn är Sofia och här är min blogg sofiaintheus.blogg.se

    SvaraRadera