⬇ Där kan du komma till min..

15 augusti 2012

We are never ever getting back together

Hej har faktiskt ingen bra ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag. Har bara inte haft lust,,
Alltså det här med att vara utbytesstudent,, jag e ju inte det än men jag har redan den här ber och dalbanan och den har gått rätt mycket neråt. Önskar å mycket att jag kunde åka nästa år. Och idag ringde pappa för att STS hade ringt till honom och frågat hur det var med platsen och om jag fortfarande var intresserad av och åka, mamma har ju inte ringt in o sagt något. Pappa fick ringa tillbaks o säga att det blev flyttat ett år.
Och dumma jag la ju ut på fb när jag blev antagen så alla vet om det, men jag har bara berättat för de närmsta att jag ska åka efter 1an istället så räknar med att jag kommer få det right in my face att folk kommer säga: Ah, men du skulle väl till USA nästa år?.
Det kommer göra lika ont varje gång, för jag önskar verkligen att jag kunde svara ja på den frågan, men så är det inte. Men jag får se det positivt, jag kommer ju åka om två år! Jag får bara hålla ut tills dess och förbereda mig!

En sak som är positivt iallafall är att två av de 17? bloggar jag följer har nu också fått värdfamilj! så glad för deras skull! Nu är det nog två eller tre kvar som inte har fått, men de kommer snart :)

Många av bloggarna jag följer är/har varit i new york och då också lagt in massa bilder. Åååååh. Jag vill också till NY. Men som sagt, jag får bara hålla ut!

Tror inte jag orkar skriva om gotland/Dalsland idag eller om min vecka, vi får se!

Åker med kompis i hennes husvagn i helgen så åker imon så kanske inte blir uppdatering förrän på söndag.

Och justeja! Kollade på Taylor's livechatt måndag natt till tisdag. IT WAS AMAZING. Och där fick man reda på att hennes nya album heter RED och att det kommer släppas 22 Oktober (Can't wait!!!)
Och man fick höra hennes nya singel som kommer vara en av de 16 låtarna på hennes album (+ extra låtar) Den nya heter precis som min rurik på detta inlägg. I LOVE IT. Det är lite annorlunda mot hennes andra låtar men den e helt otroligt grymt bra! om ni inte lyssnat så kan ni lyssna på den på  
->spotify<- eller ->youtube<-

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar