⬇ Där kan du komma till min..

21 oktober 2012

My little collection




Så jaa.. här är min lilla samling.

















Det är då olika Neutrogena ansiktstvättsaker. två är moisturiser och en är makeup remover . Jag kan verkligen starkt rekommendera de här. Jag har ju inte så många finnar och sådant, men iallafall alltid fyra stycken och sen en jätteflötig näsa. (varsågod för informationen..) Just nu tvättar jag mig bara med tre av de och använder en moisturiser.. Jag går i perioder med lite olika mixar. De är verklugen jättebra allihop!
★★★★★ av 5 stjärnor!
Har ni någon fråga om någon av produkterna, så fråga på!

Sedan förra uppdateringen så har jag och mamma varit i Vänersborg (en timme dit o en timme hem) och fixat lite på hennes jobb, en liten spontantripp så här på kvällen. Så kom hem för ungefär 40 minuter sedan och har precis duschat.

Imorgon i skolan så kommer Ulrika Lidbo (författare) till vår skola i 40 minuter så vi missar matten.. lite tråkigt för mig faktiskt. Under besöket så ska vi anteckna för att sedan skriva en "tidningsartikel" om henne och besöket.

Ulrika Lidbo















Sedan, två timmar senare ungefär så ska hela klassen kolla på the Hunger Games med två andra klasser. Har redan sett filmen så inte så jättekul.. men det är ju alltid trevligt med bio på skoltid, speciellt när man missar gympan (WOHO!) Sen så är ju hungerspelen en bra film enligt mig, så det ska ändå bli kul.

Min favoritscen

















Så imorgon blir nog en chill dag. Nu ska jag ta och spela lite tetris (nörd och beroende, jo tack jag vet) och sedan ta en välbehövd sömn för att sedan gå upp 10 i 6 som vanligt.

Sov sött gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar