⬇ Där kan du komma till min..

22 oktober 2012

RED

ÄNTLIGEN har Taylor Swifts nya album släppts!
Lyssnat igenom alla låtar på spotify.. men för en timma sedan eller något så tog de bort hela albumet därifrån.. Får väl hoppas att det kommer tillbaks så snart som möjligt.
Mina favoriter är nog
The last time
- 22
- Everything has change

I almost do och All too well är också jättebra.

Jag gillar faktiskt alla låtarna, bara några mer än andra, men så är det. GAAAAH UNDERBART.
Och låtarna passar precis in på mitt liv just nu. ÖVERLYCKLIG


Borde nog sitta o göra läxan,, men ne.. det har/gör jag inte..

Jaja.. idag var vi på bio. Hilarious måste jag säga. Alla kommentarer runt om gjorde att man satt och asgarva genom nästan hela filmen. Rätt skönt eftersom jag sett den så många gånger förut. Men det var jättekul faktiskt.
Författarbesöket var också enormt roligt pga kommentarer och så.

Det har varit en allmänt bra dag. Jag vaknade glad och under dagen har jag bara blivit gladare. Så thumbs up för det!

Kommer inte på något mer att skriva nu.. Natti natt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar