⬇ Där kan du komma till min..

16 augusti 2013

Hej igen!

Det var ett bra tag sen nu. Har inte viljat blogga eftersom jag inte skulle på utbytesår detta året, vilket fortfarande är hur surt som helst,,
Men nu har jag insett lite fördelar med att inte åka i år, den största är nog att jag har ändrat uppfattning om vilken organisation jag ska åka med. Nu lutar det mer åt explorius, det är billigare o camp ingår våde soft landing i ny fem dagar och ett year end camp i washington d.c., det står inte hur många dagar men låter underbart bra. Det är också många som åker med explorius och de verkar väldigt bra. Så just nu skulle det nog vara den organisationen det blir. 
Just nu skriver jag på mobilen men börjar skolan och då får jag nog en dator, det hoppas vi på iallafall! Annars får jag fixa en själv så det blir lättare att blogga :) när jag har en dator lovar jag att jag ska skriva mycket mer information och så. 
Om någon blivande utbytis eller någon egentligen vem som helst har några frågor så vet jag rätt mycket så det är bara att fråga på! 


















Här har vi min collection av några kataloger med olika organisationer så jag kan sitta o jämföra och så, ett väldigt bra tips om du vill bli utbytesstudent eller om du bara är nyfiken! 


Här bjuder jag på en bild från ef's katalog. Den som inte blir sugen på ett utbytesår efter att ha läst denna texten skulle jag vilja prata med haha,, 
Den är verkligen sjukt inspirerande och får iallafall mig att vilja åka NU. 

Lovar att uppdatera mer med lite mer information och så, ha en bra dag! 


Det blir till att lägga till en ny kategori
Utbytesinformation 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar