⬇ Där kan du komma till min..

14 augusti 2014

Suite life of Natalie och Utbytesstudenter på facebook

Okej inte riktigt kanske, men harregud vad jag har sovit mycket på hotell detta året, mer än tre veckor iallafall och endast i Sverige och det mesta var inte ens semester, menmen jag klagar inte alls :D

Just nu är vi på ett hotell i Växjö och väntar på att mamma ska komma tillbaks efter ett möte, sen ska vi äntligen åka heeem. Åh vad jag har saknat hemma, o våra fina katter och min underbara säng.

Och justeja, skrev ju igår att jag skulle skriva om något roligt idag so I'll do that. Jo de är så att jag kom på idén att starta en fb-grupp för några dagar sedan med utbytisar som liksom jag åker 15/16, turned out att vara en jättebra idé för nu är vi sex stycken och det är verkligen helt underbart :D Bara få prata av sig om allt som ingen man känner orkar lyssna på längre och rädslor som man inte är helt ensam om. Gruppen har bara gjort mig ännu mer taggad på att åka!!

!!LÄS DETTA!!
Om du tror att du ska åka eller ska åka nästa år eller kanske känner någon som ska åka, så gå med i Facebook-gruppen, sök bara på: Utbytesstudenter 15/16
Jättekul med nya utbytisar, välkommen :)

Nu ska jag städa lite och plocka ihop mina saker och sen drar vi hemåt!

(Förlåt för ingen bild, har verkligen inte tagit några bilder senast dagarna)

Ha det gött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar