⬇ Där kan du komma till min..

3 september 2014

Psykologi :)

Så idag ska jag ha första lektionen i psykologi, ska förhoppningsvis bli svinbra! :) 

Jag är då verkligen inte bra på att blogga måste jag säga och det är därför jag börjar i det nu så jag kan försöka komma igång med det, så på måndag är det dags för intervju! Lite nervös men ändå massa taggad! :)

Om två veckor ska alla 2:or i skolan åka till Stockholm för att spela teoretiska spelen mot de andra Mikael Elias-skolorna, skriver mer om det i ett annat inlägg, iallafall astagg! 

Så imorse gick jag upp 5.20, älskar att bo så underbart långt bort från skolan..
Börjar 8.20 o min första och enda lektion eller Psykologi, wiii :) 

Ha det gött! Ska försöka och uppdatera oftare, här har ni två bilder på hur det ser ut här ute i ingenstans just nu :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar