⬇ Där kan du komma till min..

7 november 2014

Morgonpigg

Denna morgonen är faktiskt bra o jag är inte trött. Kylan väcker mig verkligen, tycker faktiskt att det är lite mysigt med kylan. 

Nu sitter jag på tåget på väg till gbg för o träffa Maja o äta frukost, vilket vi gör varje fredagsmorgon :)
Denna gången blir det o prova på Waynes eftersom de har studentfrukost för 29 kr, så we'll see.

Sen börjar skolan 9.40 o vi har samhällskunskap o organisation och ledarskap o slutar 15.25 :)
Sen är det äntligen helg, kommer nog dock inte blogga under helgen för jag har så mycket plugg o ska även träffa kompisar o fira fars dag. 

Känns som att detta kommer bli en superbra dag :)
Ha det gött!


Detta inlägget kommer nog att se lite konstigt ut, men jag skyller på mobilappen.. 
Två uppmuntrande bilder från Tumblr. ;D



1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag ska också åka med STS till USA nästa år :D
    Kolla gärna min blogg annawillbys.blogg.se eller skicka ett meddelande, hadw varit kul att dela tankar med någon annan som också ska åka!
    Kram :)

    SvaraRadera