⬇ Där kan du komma till min..

11 januari 2015

20 timmar utan ström och Grattis Matilda!

Så har mina senaste 20 timmar spenderats, utan ström. Den kom tillbaks för två timmar sedan men harregud, känt mig som en grottmänniska sen igårkväll..

Idag fyller även en av mina kompisar hela 18 år! Grattis Matilda!
Läskigt när ens kompisar börjar fylla 18, för precis som hon skrev imorse: Haha känner mig som 12, precis så är det. Jag gick liksom nyss i 4:an och var rädd för sexorna, och harregud 9:orna var ju livsfarliga! Men gick man på gymnasiet ojojoj då var man vuxen och hade framtiden planerat och ett stabilt liv, men här är jag, går i gymnasiet och precis som Matilda så känner jag mig som 12.. Så skrämmande.. Men även underbart! Och om ungefär 11 månader är det min tur!

Detta inlägget blev inte så långt,, men glömde berätta igrå att de papprena jag trodde att jag glömt i skåpet när vi gick på jullov visade sig igår inte vara i skåpet, så det är bara att fylla i ännu en gång!
Jaja, nästa viktiga datum är den 27:e när jag ska göra min läkarundersökning.

Här har ni en superfin bild på Matilda från början av tvåan när vi var med skolan på teoretiska spelen i Stockholm, helt underbart.





















Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar