⬇ Där kan du komma till min..

6 januari 2015

Besöksrekord (:D) och filmtips

Det är verkligen otroligt hur många besökare jag har varje dag nu till skillnad från innan så tack så mycket, gissar på att de fleeeesta är utbytisar från facebookgruppen, superkul iallafall! :)

Igår mötte jag upp Maja i alingsås så tog vi bussen och gick hem till mig och idag åkte hon hem. Vi hade superkul iallafall och jag har insett att jag freakar minst en gång i timmen om att det är DETTA året jag ska åka. Har också insett att människor runt omkring mig faktiskt inte bryr sig sådär jättemycket längre haha..
Men det är sjukt.

Idag har iallafall varit en finfin dag som bara bestått av slapp, vilket kändes rätt bra nu innan skolan börjar.
Vet inte hur morgondagen ser ut, kanske åker hem till en kompis eller så stannar jag bara hemma och pluggar och myser, vi får se.

Måste bara säga att jag såg The Interview häromdagen och harregud vad bra den var, hela familjen bara satt och skrattade igenom största delen av filmen. Rekommenderar den verkligen!
En annan film jag såg igår var Movie 43 och det är den mest vrickade och sjukaste filmen jag någonsin sett men man skrattar tills man dör så den skulle jag också rekommendera. Sett omslaget flera gånger man aldrig tyckt att den verkar intressant. Väldigt, väldigt många extremt kända skådespelare med så det var nog en bidragande faktor.
Kände bara att jag verkligen behövde tipsa om dessa två filmer!

Quote från the interview























Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar