⬇ Där kan du komma till min..

31 januari 2015

Skickat in ansökningshandlingarna!

I tisdags var jag hos läkaren för hälsoundersökning plus tuberkolostest (fyfan vad ont det gjorde måste jag säga, harregud.). Han behöll papprena till torsdag då jag åkte dit igen för att läsa av testet, och jippi för mig! ingen tuberkolos! Han kände dock en liten kula men eftersom den inte syntes så var det ingen fara, men oj vad jag blev rädd när han sa det. Efter jag fått hälsoundersökningspapprena hade jag bara ett papper kvar och det var school record transcript som basically är lite info om min skolgång och mina betyg. Behövde bara rektorns underskrift så på fredagen när jag inte hade någon skola körde mamma in mig till göteborg och där fick jag pappret påskrivet. När jag kom hem skannade jag in det och då var min ansökan färdig så jag klickade på submit. Så nu är mina ansökningshandlingar inskickade, ni anar inte hur skönt det är.

Nu ska jag bara se om jag får ett mejl i veckan om det är något som är galet eller något jag ska komplettera med senare, t.ex. passkopia och sista twinrixdatumen. Så vi får se hur det går.

Imon har min lillasyster badkalas i Lerum och eftersom jag är en sån himla snäll syster så ska jag vara med i vattnet och se till att ingen drunknar eller så. Hatar badhus, men vad gör man inte för sina småsyskon.

Skönaste känslan.
















Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar