⬇ Där kan du komma till min..

26 januari 2015

Tyska konsulatet och Hannah Montana-maraton

I lördags åkte jag hem till maja och så var vi där med några andra kompisar, åt tacos och godis och kollade på den roligaste filmen jag sett, satt och skrattade nästan hela filmen igenom.. Den heter what we do in the shadows och är en låtsasdokumentär om en vampyr"familj". Kolla på den, den är verkligen helt underbar och såååå rolig men ändå mysig-

På söndagen åkte alla utom jag hem och jag och maja började vårat Hannah Montana-maraton och vi kollade i 12 timmar och gick sedan och lade oss och idag gick vi inte till skolan, utan kollade några fler avsnitt, men oj det var värt det. Helt underbart och att man kommer ihåg alla avsnitt sååå bra. Kan ju dock säga att vi är liiiiiite trötta på best of both worlds vid det här laget...

Idag åkte jag från maja runt 13 och mötte mamma och pappa i stan så gick vi till tyska konsulatet och fixade pass, såååå många papper men verkligen jätteskönt att ha det gjort. Nu ska vi bara hoppas på att stockholm godkänner det och skickar mig ett pass :D

Känner mig inte superbra så ska nog stanna hemma och skriva ett tal som jag ska hålla på onsdag och inte ens börjat med än.. (till mitt försvar så trodde jag att det var nästa vecka...)

Jag o Maja imorse, lite lagom mysigt ofräscha mitt i HM-maraton

Extremt dålig snapkvalité, men brist på bilder, så här
 är video från en av de bästa avsnitten




































































Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar