⬇ Där kan du komma till min..

5 april 2015

Gotland once again

Här är en superfin bild på min utsikt från gotlandsfärjan just nu. 

Familjen är på väg till visby för att hälsa på vår gammelmoster i några dagar o på måndag flyger jag hem för att på tisdagen åka till köpenhamn! :)

Igår var det för övrigt 50 dagar kvar till avreselägret, så alltså 49 dagar idag! (Såååå pepp)

Väldigt tråkigt och kort inlägg men måste nästan försöka få in bloggrutinen inför mitt år (plus lite klagomål från Elin, men hon är bra ändå, behövdes nog 😚)

Kanske bloggar nu under dagarna eller så gör jag inte det, vi får se,,
(Detta är ett mobilinlägg så jag vet att det kan se lite konstigt ut med bilder o så, ska fica det sen)

Glad påsk och ha det gött!

(Detta skulle ha lagts upp i fredags, men av någon anledning gick inte det, så nu kommer det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar