⬇ Där kan du komma till min..

1 april 2015

Väntan väntan och ännu mer väntan

All denna fruktansvärda väntan. Egenligen är det nog faktiskt inte väntan som är det jobbiga. Jag är rätt inställd på att få värdfamilj tidigast i juni. Vad som är det jobbigaste är att leva med denna väntan men alltid bli tillsagd att leva i nuet. Jag försöker. Det gör jag verkligen för jag har hört tidigare utbytesstudenter säga exakt samma sak och jag förstår verkligen varför. Men med så många obesvarade frågor angående mitt utbytesår gör det omöjligt att släppa och det gör det inte bättre att jag är en extrem overthinker.
Så mycket bra grejer händer i mitt liv nu och jag vill bara vara här men tanken på USA gnager ständigt i mitt huvud. Men jag försöker och det ska jag fortsätta med.

Imorgon åker jag till Gotland för att hälsa på gammelmoster tills på måndag när jag tar flyget tillbaka till göteborg för att sedan sova hos en kompis och åka till köpenhamn morgonen därefter. Det kommer bli så himla bra.

Har egentligen inte så mycket mer att säga. Om någon som tittar in här har några frågor, vilka som helst så bara fråga på, eller om det är något ni vill att jag ska skriva om/ skriva mer om.

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar