⬇ Där kan du komma till min..

17 juni 2015

Tiden räcker inte till

----- denna kom upp sent av någon anledning så den ska egentligen vara den 11------

Igår var det skolavslutning o jag fick en fin uggleljuslykta från våra mentorer plus ett litet kort som folk skrev i, så himla fint. 
Vi fick även göra cupcakes till varandra o det var himla trevligt. Har nog egentligen inte fattat att det faktiskt är över. Att jag aldrig kommer att gå i Sa13 igen. Någonsin.

Tårarna höll sig borta största delen av tiden, men på själva avslutningen sa jag i Matilda något till varandra o började geäta o det var otroligt jobbigt. Usch, hur ska jag någonsin kunna lämna alla här.

Efter avslutningen åkte vi hem till Elisa o bakade tårta, en kladdkakstårta och en traditionell jordgubbstårta. Det var otroligt trevligt. Efter vi ätit de satt vi på studsmattan ett bra tag innan vi åkte hem. Jag åkte hem till Linnéa o vi var väl hemma strax innan åtta. Otroligt bra dag. 

Tiden räcker inte till. Vet inte vem jag ska umgås med, vill bara umgås med alla, hela tiden. På tisdag åker jag o mamma till Tyskland för att kolla på Tay, o efter det är det ambassadsdags. (Ska skriva om visumet mer, lovar). Efter det är det typ juli...

En thej i min klass som åkte till USA efter ettan var med på avslutningen igår o när jag såg henne kändes det som att det inte alls var längesen sist, vilket var lite skönt faktiskt.

Nu ska jag på min lillasysters avslutning (hon slutar 6an) o jag är så känslig så kommer gråta massor. 

Ha det gött!
(Mobilinlägg så förlåt)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar