⬇ Där kan du komma till min..

22 augusti 2015

1 DAG KVAR (packning och tankar)

Så idag är det endast 1 DAG KVAR. jag är scared to death men samtidigt sååå otroligt taggad!! Ett inlägg med lite mer om värdfamilj och skola kommer under dagen.
Jag är såååå nöjd med min placering, värdfamilj och skola och jag ser sååå mycket fram emot att komma dit. Vilket jag gör 20.21 lokal tid på måndag.

Jag har en packlista som varit halvfärdig ett tag nu och igår började jag äntligen att faktiskt packa och det känns väldigt bra. Har inte så mycket kvar nu och väskan väger just nu 12,7 kg och den får väga max 20, och sedan har jag även typ 7 kg kvar i handbagaget så det känns ändå väldigt bra. PLUS att jag har STS-ryggan. ÄNTLIGEN HÄNDER DETTA.
Det är supersvårt att packa ner för 10 månader, men ändå så känns det väldigt bra och jag är rätt stolt.

Här är packlistan:
















Väldigt dåligt scanned men ni ser det är inte så särskilt mycket kvar, enligt mig iallafall. Vissa saker ser jag nu är redan nedpackade men inte strukna.
Men idag ska jag fortsätta packa en del och sen gå på restaurang med familjen och Linnéa och det ska bli himla trevligt.

Prio idag är även lappen med viktiga telefonnummer, växla pengar och köpa flygöronproppar för att jag väldigt lätt får lock I öronen.
NU HÄNDER DET OCH OM 1 DAG 6 TIMMAR OCH 56 MINUTER SITTER JAG PÅ FÖRSTA FLYGET.
IMORGON

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar