⬇ Där kan du komma till min..

26 augusti 2015

AMERICAAAA

Soo I´m in America och det känns rätt så konstigt att skriva på svenska men förhoppningsvis blir det grammatiskt rätt. Jag har bara pratat svenska en gång since I got here och det var med Klara. Även om vi är ensamma så ppratar vi engelska med lite olika meningar på svenska. Även fast vi inte är så mycket med varandra här så är det vääääldigt skönt att henne här. Bara veta det liksom.

Jag har alla bilder på min iphonemen lovar att lägga upp de snart.
Jag ska även skriva om flygresan hit och gårdagen och denna dagen, men gör nog det när jag har settled in my host family. I LOVE AMERICA. vi har bara varit på new rochelle campus these day and a half but I LOVE IT. Allt är så himla amerikanskt.

Imorgon är även firt day in NEW YORK FREAKIN CITY och jag är såååå excited. Men nu är klockan elva på kvällen här o jag måst upp halv sju imon soo goodnight!

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar