⬇ Där kan du komma till min..

1 oktober 2015

NYC bilder dag 2 del 1










Detta ar bilder fran halva andra dagen i New York. Skrev inte captions pa de flesta for man ser vad det ar, men om ni har fragor om nagon bild sa ar det sjalvklart bara att fraga!

Jag saknar New York sa himla brutalt mycket och de tva dagarna i city var helt underbara. Och jag drommer m NY nastan varje natt. Vill sa aka dit med min alskade mamma, fy vad jag saknar henne.

Ska forsoka uppdatera mer men vill bara att alla ska veta att jag har det superbra, min vardfamilj ar sa himla otroligt underbar och jag skaffar fler och narmare vanner varje dag. Hemlangtan ar verkligen inte borta pa nagot satt, men jag har lart mig att forsoka hantera den.

Jag har aven kopt min homecomingdress!! The homecomingdance is October 10th och ska aven ga pa southridges den 17!

Har ar iallafall bilderna fran halva andra dagen i New York! Inleder med en bild pa taget vi tog in till NYC.


Times Square first time eeeeveeer

Denna och manga kommande ar bilder tagna fran the top of the rock




Jag och Klara





Lily (NZ), Smone (Italien), jag, Ludivin (France)



Just had to post this picture because in this moment I realized I was in New York and freaked out






Laura (Italien), Louise (Danmark), Ludivin (France), Simone (Italien), Jag, Lily (NZ), Chiara (Italy




Tva underbart fula extremt glada bilder



MAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!










































Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar