⬇ Där kan du komma till min..

19 oktober 2015

Senaste dagarna

Sååå, vet att jag borde göra ett inlägg så jag gör det men vet inte riktigt vad jag ska skriva, vilket är komiskt för det finns en triljard saker att skriva om, skojar inte ens. Meen kan berätta lite om de senaste dagarna iallafall.

Så i fredags gick vi ut o åt på restaurang som vi gör varje fredag, o denna fredagen blev det Bob´s burgers och Simone följde med. Jag åt en supergod sallad (Vilket jag inte ätit på minst en månad, åt det i början för att jag ville vara nyttig men nu känner jag mer screw det jag är bara här i ett år o borde äta amerikanskt, sooo I am). 
Lördag var det dags för tvillingarnas tvåårskalas med temat bigblock singsong, det var supertrevligt oh det fanns massa mat och MASSA tårta. Efter födelsedagskalaset var det dags att åka hem till Ingrid för att göra oss iordning för homecoming på southridge high school. Vi gjorde hair and makeup hos Ingrid och sen körde hennes familj oss till en park där vi tog bilder med henne och hennes amerikanska kompis. Efter det åkte vi till Olive Garden <3<3<3<3<3<3<3, väntade bara i en halvtimme vilket är väldigt bra för en lördag plus homecoming.
Efter det åkte vi till dansen och harregud de hade inga dansregler där och ja skojar inte det var disgustin förstår inte ens det roliga med att stå o grinda i tre freaking timmar. Vi träffade fler utbytisar där så vi var typ 7 stycken, och vi var helt disgusted av deras så kllade dans. Meeen vi dansade tillsammans och overall var det en helt grym kväll. Min värdmamma hämttade oss efter och vi åkte och åt glass på Denny´s med den amerikanska tjeje (Jade), o vi satt o prata och det var supermysigt. Vi kom hem runt halv två och tror jag somnade runt två. 
Idag gick jag upp rätt tidigt för släktingar från Seattle var här vilket innebär frukost med en del av släkten, efter det åkte jag, Margie och min värdmamma och gjorde pedikyr, behövdes verkligen harregud.
Sen åkte jag o Margie runt och kollade i några Halloweenaffärer, för på Halloween ska vi ha en ganska så stor Halloweenfest så är supertaggad!
Nästa söndag är det även dags för pumpkincarving vilket jag är väääldigt exalterad för!!

Känner att det är supertråkigt att läsa om vad jag gör på dagarna så om ni ha några tips på något specifikt ni vill att jag ska skriva om så är det bara att kommentera :)

Sjukt go sallad pa Bob's Burgers

Basta fodelsedagstartorna och dekorationer (gjorda delvis av mig! Proud)

Goodiebag, for ja, jag ar ett barn

Sjukt dalig bild fran sjalva dansen

Samsta bilden ever, men orkar ine ga till facebook nu, ska gora ett eget inlagg for homecomingbilder


Det basta som hant denna planeten, breadsticks fran olive garden, lovar de ska ocksa fa ett eget inlagg for harregud, heaven


Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar