⬇ Där kan du komma till min..

5 oktober 2015

Spirit week

Så veckan som kommer är det spirit week vilket innebär att varje dag har ett tema och så här ser det ut:

Måndag- Mismatch Monday
Tisdag- Twin Tuesday
Onsdag- Western Wednesday
Torsdag- Sporty Thursday
Fredag- Camo Friday

Och på onsdag är det homecoming parade vilket jag kanske ska delta i med international club och gå och hålla den svenska flaggan, men får se, vill ju också faktiskt se the parade.

På fredag är det the homecoming game och på lördag är the homecoming dance!

Torsdag är också dagen vi beställer våra cap n gowns! (Och jag får ta graduation precis som alla andra förutom att jag inte får ett diploma utan ett papper typ bra jobbat du klarade ett år på kennewick high! Såååå excited)

Soooo this will be an exciting week!

Idag var jag på ett hockeygame med Ingrid (Holland) och Simone (Italien) och min värdfamilj för att deras barnbarn gjorde ett litet uppträdande. Men kan säga att hockey vinner lätt över både europisk och amerikansk fotboll! Och the tri cities team won!
Hade en riktigt hektisk och underbar dag iallafall!

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar