⬇ Där kan du komma till min..

20 februari 2016

Mobilinlägg- Seattle


Just nu är vi i Seattle, när flygplatsen på ett hotell. Vi åkte frän Kennewick klockan 4 o kom hit runt 9.30.  Klockan är nu alltså 11 på kvällen o vi måste vara redo att ge oss av 5.30 imon eftersom flyget går klockan 7. 
Runt 10 kommer vi vara framme i Orange County o vi ska då ta oss till hotellet. Vi har inte biljetter till disneyland den dagen så vi ska hitta på något annat så det ska bli spännande. Vädret ser minst sagt intressant ut nu, speciellt för mig som inte tål värme så bra.
Imon ska det vara runt 22-24 grader, men resten av dagarna ska det vara närmare 28-31 grader så jag kommer dö.

Är iallafall grymt taggad just nu! Den här skoldagen gick så gryyyymt segt o jag har bara taggat hela dan. Har även börjat få halsfluss idag men började ta antibiotika så det borde kicka in snart.

Ska nog försöka sova nu, sov tre timmar igår natt så är nog bra att få lite mer sömn inatt.

Ha det gött! Imon åker jag till Kalifornien!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar