⬇ Där kan du komma till min..

1 mars 2016

Tennis o andra spännande nyheter

Så idag efter skolan gick jag till tennis practice o det var superkul. Ingen blir "utkastad" för att inte vara bra nog så det är skönt för annars finns det en stor chans att det hade kunnat vara jag haha.. 
Ne men är astaggad! Verkar superkul, o idag när jag kom hem så hade min värdmamma hittat ett superfint tennisracket liggandes hemma så är taggad på att använda det imon.

Dock så ska jag även på audition imon för skolpjäsen vi ska ha o audition är mitt i tennispractice så får se hur jag löser det. Har aldrig varit på någon slags audition heller så det ska bli kul :)! 

Det var lite hårt att komma tillbaks till skolan efter disney men åh va härligt det var när folk stoppade en i korridoren för att krama mig o säga hur glada de var att jag var tillbaks. Det är i de stunderna jag bara vill gråta för vill aldrig lämna alla dessa människor. 

Nu är det dags att sova o snart kommer ett superspännande inlägg upp om torsdag o en grej jag blivit utvald till o är grymt taggad för!

Ha det gött så länge!!

Fin throwbackflygbild tagen på min iphone från när vi flög in över LA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar