⬇ Där kan du komma till min..

15 mars 2016

TV-kändis (english and swedish)

Okej rubriken kanske inte riktigt är helt sann..
MEN jag var faktiskt på tv för några dagar sedan. Anledningen är att min grymma körlärare vann ett pris just för att hon är så grym. Så här är klippet från nyheterna. 
Kan ni se mig? 
(Om inte, jag är med i det sista klippet, sitter på höger sida i röd-svart flannelskjorta)
Superkul o ha videon för hela min körklass är där.
Anledningen att det är två olika körer (att jag inte är med i den första delen) är för att det är en mer avancerad kör. Härliga människor där också.

So if you don't know swedish, I was on the news a few days ago because my choirteacher won a prize. You can see me in the last clip on the right side in a black and red flannel shirt. 
And shoutout to Mrs Eng. You're amazing.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar