⬇ Där kan du komma till min..

18 april 2016

FLYGBILJETTER och allmanna uppdateringar

Det var ju nu ett tag sedan jag gjorde en riktig uppdatering och vet inte om denna kommer bli superbra heller men ska forsoka. Forst o framst vill jag bara saga att jag har ett amerikanskt tangentbord men kanner for att ova min svenska sa skriver pa svenska iallfall. SKa fa upp resten av bilderna fran Disneyland och aven resan till Oregon pa spring break. Grym resa vill jag dock saga.

Sa idag kopte min kara mamma flygbiljetter, bade for henne hit och hem och aven hem for mig. Svinradd for hur fort tiden gar och hur snart jag ska hem, meen a andra sidan ar jag valdigt taggad pa att fa traffa min alskade mamma igen. Sa sahar ser det ut

Mamma kommer landa har 12:06 lokal tid tisdag den 31 maj. Vet inte hur vi ska gor amed att hamta henne eftersom jag ar i skolan tills 2:20, om min vardfamilj later mig, vilket jag tror de kommer att gora sa kommer ag nog ta en 40 min ledigt fran skolan och hamta henne och sen kan hon folja med till min sista lektion och sen aker vi hem tillsammans. Meen far se hur vi gor.
Vi aker harifran till Seattle med min vardfamilj den 10 juni (graduation ar den 4), spenderar tva natter dar och sen den 12 Juni drar vi till NEW YORK. FY VAD JAG AR TAGGAD. Vet inte nagot direkt om det flyget an. Vi lamnar sedan NY for att aka hem till Sverige den 20 juni pa kvallen och jag ar hemma pa kvallen den 21 Juni. Kommer flyga JFK- Stockholm och da har jag 6 timmar till mitt flyg till Goteborg. Sa fran 11-17 sa ska jag nog sova for det kommer vara mitt i natten for mig. Sen kommer jag till Goteborg runt sju och far vanta pa mamma ett tag, med min familj anatagligen, och sen bar det av hem igen.
Panikar verkligen for tt aka hem men NYC resan go allting batter for da har jag nagot superkul att se fram emot. Vissa natter senaste tiden har jag knappt kunnat sova for jag ar sa himla panikig for tat lamna allt och alla har. Forsoker att inte tanka pa det sa mycket det bara gar, men det gar ju sadar...

Tiden har gatt sa sjukt otroligt snabbt och denna terminen har jag fatt saa manga nya harliga kompisar och det suger for ju fler jag lar kanna desto fler behover jag saga hejda till och det ar verkligen laskigt. Tennisen ar ocksa superkul. Sasongen borjade efter Disneyland sa i borjan av mars och nu har vi bara 5 matcher kvar varav en jag inte kan spela pa grund av en spring trip med koren. Gillar tennis mycket mer an vad jag todde jag skulle. Och har sa grymt kul nar jag spelar. Fy vad jag kommer sakna att ga till tennis varje dag efter skolan.

Vet inte riktigt vad mer jag kan skriva som ar allmant. Aven fast jag borjar bli lite trott pa konservatsmen har sa ar jag skrackslagen och inte alls redo for att lamna detta stallet. Har aven bestamt mig for tat forsoka ata nyttigare iallafall i en manad, tills prom den 30 april for jag har gatt upp sa sjuuukt mycket i vikt. Vet inte hur mycket men kan ju saga att jag gatt fran size 10 till size 14, hade medium nar jag ate och nu ar dte mer pa gransen till xl. Kan int eklaga dock for jag visste detta och jag har medvetet atit skit for att jag bara ar har ett litet tag, men kanner tat det gatt lite val langt nu sa har gjort en hel del forbattringar senaste nastan 2 veckorna och har redan gatt ner lite vilket jag vet pa grund av klader. Vagar inte direkt vaga mig... Men vi far se hur det gar.

Har aven kopt min promdress. Den kostade bara $20 vilket ar helt galet. Den var ursprungligen $231 men en bridal store salde av ett 30tal klanningar for 20 dollar och jag ar superglad for kande inte for att spendera sa mycket pengar pa en klanning jag ska anvanda en gang och sen salja innan jag aker hem. Ska salja denna klanningen och tjana pa det och ska aven salja min homecoming dress for omkring $80 tror jag. Min promdress ar turkos och har inget glitter pa sig eller sa men tycker den ar superfin. Valdigt taggad pa prom! Temat kommer vara masquerade sa det ska bli coolt.

Detta blir ett valdigt farglost inlagg men lovar att lagga upp bildinlagg fran bade Disney och Portland valdigt snart. Ska aven lagga upp ett inlagg om skillnader mellan USA och Sverige som man vanligtvis inte hor talas om.


Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar