⬇ Där kan du komma till min..

7 april 2016

Spring Break

Så jag har alltså nu spring break. 
Har inte haft några direkta planer detta lovet. Nästan alla mina kompisar är out of town eller jobbar så det suger, men jag har iallafall Simone. Eftersom vi inte har tennis practice denna veckan så har jag o Simone spelat tennis twice denna veckan i sammanlagt fem timmar o vi kanske ska gå imon också. Fy vad jag älskar o kommer sakna tennis. 

I lördags hängde vi kennewick utbytisar (de som inte var iväg än då). Vi åt lunch o bara hängde i typ fem timmar (vi har inte träffats på ett bra tag så vi hade myyycket att prata om) o sen gick vi till the mall o jag kom väl hem till min värdsyster runt 6. Hängde med tvillingarna o min värdsysterdotter Megan och Margie. Runt 8 när tvillingarna hade gått o lagt sig kom Ingrid från Holland över o vi alla spelade ett grymt kortspel vid namn bohnanza. Hade en supermysig kväll. Ingrid åkte hem kring 10 vilket också var när min värdsyster gick o la sig. Jag o Megan var uppe sent o kollade på tv o hängde. Helt grym lördag.

I måndags spelade jag o Simone tennis o där hämtade vå värdmamma upp oss för att åka till the ladies dinner vilket är en middag vi har en gång i månaden med alla ladies i släkten plus vänner. Usually runt 20 pers. Alltid supertrevligt.

Har mest chillat denna veckan. Skypat en del också vilket har varit trevligt. Idag spelade jag o Simone tennis igen och gick o fick haircuts, supernöjd. När vi spelade kom två tjejer från Varsity o vi spelade doubles med de. Jag var ändå rättt bra med tanke på att jag var den enda från JV. Det var dock sjukt varmt. Runt 25-27 grader o strålande sol (brände mig såklart..).

På fredag bär det av till Portland, Oregon. Vet inte riktigt vad vi ska göra där men vi kommer hem söndag kväll. Kommer bli en grym helg. Det kommer vara Margie, tvillingarna, min värdmamma, megan o hennes mamma, emmie o clayton (6 o 8 år tror jag, en av mina värdsystrars barn), rhia o sydney

Tror jag ska göra nån slags chart med min familj här o namn o så för det är vääldigt många människor.

Har iallafall ett väldigt bra spring break. Hoppas ni alla har det bra där hemma i Sverige. Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar